Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Περί της συνεργασίας;;; μου με τη THESS NEWS



Αγαπητές φίλες και φίλοι

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ενημερώσω ότι δεν συνεργάζομαι με τη νέα εβδομαδιαία αξιόλογη εφημερίδα της πόλης μας THESS NEWS. Το ιστορικό της παρ’ ολίγον συνεργασίας, έχει ως εξής.

Αρχές Μαΐου δέχθηκα τηλέφωνο από τον εκ των εκδοτών της εφημερίδας κ. Νίκο Πετρουλάκη, που μου πρότεινε να αναλάβω μια μόνιμη στήλη με θέματα για τον ελληνισμό της Μαύρης Θάλασσας. Η αλήθεια είναι ότι δέχθηκα με μεγάλη χαρά, μια που δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε άλλη εφημερίδα.  

Μου ζήτησε, ετοίμασα και του έστειλα ένα πρώτο άρθρο «Περί επενδύσεων ο λόγος». Το άρθρο θα δημοσιευόταν στις 7 Μαΐου. Δυστυχώς η εφημερίδα δεν κυκλοφόρησε λόγω της απεργίας των δημοσιογράφων.

Την επομένη και με δεδομένο ότι πλησίαζε και η ημέρα της Γενοκτονίας μου ζήτησε να γράψω ένα άρθρο σχετικά. Είναι και το άρθρο που δημοσιεύθηκε στις 14 Μαΐου στο πρώτο φύλο της εφημερίδας. Βέβαια κομμένο αλλά το νόημα δε χανόταν ..

Τετάρτη 18 Μαΐου επικοινώνησα μαζί του για να ρωτήσω … αν θα χρειαστεί να γράψω κάτι.  Μου απάντησε πως δεν είναι ανάγκη .. έχει το παλιό και τον καλύπτει ..

Το Σάββατο πήρα στα χέρια μου την εφημερίδα … το άρθρο πουθενά. Επικοινώνησα μαζί του. Μου είπε ότι δεν ταίριαζε! .. αυτό που τον κάλυπτε ως την Τετάρτη. Του είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι να γράφω αραιά και που, ότι η συζήτηση αφορούσε μόνιμη στήλη και συνεργασία. Μου είπε ότι δέχθηκε τηλέφωνα διαμαρτυρίας!!! «Ξέρεις πόσοι με πήραν να μου πουν … γιατί τον έβαλες αυτόν να γράφει;».

Κάπου εκεί … θύμωσα λιγάκι … του εξήγησα ότι δεν είμαι εγώ, αυτός που ζήτησε να γράφει στην εφημερίδα, ότι δε μου ‘κανε καμία χάρη .. ότι κάνω το  κέφι μου και στο τέλος μέσω του μπλογκ έχω μια αναγνωσιμότητα που ξεπερνάει κατά πολύ τις πωλήσεις της εφημερίδας. Το Σαββατοκύριακο 21 & 22 Μαΐου 11 χιλιάδες και κάτι  επισκέπτες – αναγνώστες. Απλά δεν το έχω ανάγκη να γράψω κάπου, οπουδήποτε, κάτι.

Μου είπε ότι θα τηλεφωνούσε σήμερα Δευτέρα. Δεν έγινε. Μετά από αυτό, όπως καταλαβαίνετε, συνεργασία με τη THESS NEWS δεν υπάρχει.

Θέλω να ευχηθώ κάθε επιτυχία στην εφημερίδα. Στην αξιόλογη προσπάθεια που στηρίζουν με τη δουλειά τους πολλοί φίλοι, αξιόλογοι δημοσιογράφοι.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που επισκέπτεστε και διαβάζετε και στηρίζετε το μπλογκ.

Να καθησυχάσω τους ανησυχούντες:

  •         Κάνω το κέφι μου και εκφράζω δικές μου απόψεις

  •           Δεν διεκδικώ κανένα ρόλο … πουθενά … και το τονίζω

  •             Δεν θα είμαι πουθενά υποψήφιος

Αυτά και συνεχίζω την προσπάθεια, με τη δική σας στήριξη, αγαπητές φίλες και φίλοι, για να κάνω το BLACK SEA NEWS, μια μεγάλη, σοβαρή και αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης και έκφρασης. 

Θράσος Ευτυχίδης
bsgreeks.blogspot.gr