Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

90 Χρόνια ΠΑΟΚ. Τι θα μου μείνει από τη χθεσινή εκδήλωση...



Tου Θράσου Ευτυχίδη

Είμαι από αυτούς που δεν είχαν την "τύχη"!!! ... να βρεθούν χθες στο Μέγαρο. Ενημερώθηκα από την ΠΑΕ δέκα μέρες νωρίτερα, ότι μου είχε σταλεί πρόσκληση, αλλά προφανέστατα έχασε το δρόμο της. Όταν το πρωί της Τετάρτης, συνεργάτης του Ιβάν με ενημέρωσε ότι η πρόσκλησή μου, είναι στα χέρια του και να περάσω να την πάρω από το «Μακεδονία Παλάς», της είπα «ότι την ευχαριστώ πολύ, αλλά να την κρατήσουν και να τη δώσουν σε κάποιο ποιο χρήσιμο από μένα».

Δεν αισθάνομαι δικαιωμένος από την επιλογή μου, μάλλον στεναχωρημένος και οργισμένος απ’ όσα συνέβησαν χθες.

Βλέπετε απ’ τον καιρό που θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι ΠΑΟΚ, αλλά παράλληλα είμαι από αυτούς που αγαπούν, σέβονται και πιστεύουν ακόμη στον Ιβάν Σαββίδη. Για την ακρίβεια ίσως … στον Ιβάν Σαββίδη που γνώρισα και είχα την τιμή να βρεθώ δίπλα του πριν 15 χρόνια. Η αλήθεια είναι πως πέρασε πάρα πολύς καιρός από τότε.

Τον καιρό εκείνο, όλοι αυτοί που σήμερα τρέχουν να βρεθούν δίπλα του, ή τον αγνοούσαν, ή του βάζανε τρικλοποδιές ή και τον βρίζανε. Δεν θέλω να θυμηθώ στιγμές, λεπτομέρειες και άρθρα σε εφημερίδες θα προσβάλω «μεγάλους φίλους», «συνεργάτες» του Ιβάν Σαββίδη σήμερα και πρόσωπα «υπεράνω…».  
  
«Στις πλάτες του ΠΑΟΚ το παίζουν καμπόσοι, οι απίθανοι, οι ανίκανοι δήθεν στελέχη της ΠΑΕ, οι κομπλεξικοί και οι αγράμματοι γλύφτες δημοσιογράφοι.» - έγραψε κάποιος επώνυμος φίλος χθες στο facebook, και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί του.

Από την αρχή άλλωστε διαφώνησα με ένα concept του ΠΑΟΚ που γιορτάζει χωρίς τον κόσμο του. 90 χρόνια και τα «γραφεία» επιμένουν να μην αντιλαμβάνονται τι είναι ΠΑΟΚ. Ανέθεσαν λέει τη διοργάνωση σε μια διαφημιστική και χρεώθηκαν την εκδήλωση κάποια στελέχη… δεν θέλω να σχολιάσω ποιοι και πως ή αν έχουν σχέση με τον ΠΑΟΚ. Το αποτέλεσμα δίνει την απάντηση.

Τι θα κρατήσω από την χθεσινή εκδήλωση;

Το όραμα του Ιβάν για τον μεγάλο ΠΑΟΚ, την οργισμένη υπόσχεση ότι όσο τον κρατούν οι δυνάμεις του, θα κάνει τα πάντα για να γίνουν οι ελπίδες πραγματικότητα.

«Θα ξαναφέρω την χαρά στην Τούμπα» είπε ο Ιβάν και τον πιστεύω επειδή τον ξέρω. Ξέρω το αγύριστο κεφάλι του Πόντιου Ιβάν Σαββίδη που θα φέρει τα πάνω κάτω και θα το κάνει.

Οι Ρώσοι λένε «ο άνδρας το είπε, ο άνδρας το έκανε» και ο Ιβάν Σαββίδης αδιαμφισβήτητα, είναι άνδρας και κρατάει το λόγο του.

Βέβαια, ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΜΟΝΟΜΙΑΣ, ΘΑΡΘΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ.

bsgreeks.blogspot.com