Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Σαββίδης: «Μου κήρυξαν τον πόλεμο, μπαίνω σε αυτόν τον πόλεμο»

Αναλυτικά όσα είπε ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΟΚ μετά την συνάντηση στην Λίγκα:

«Χρειαζόταν η συνάντηση αυτή για να ακούσουμε. Δεν μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος αλλά μερικές φορές χρειάζονται οι συναντήσεις που είναι χάσιμο χρόνου, ώστε μετά να ακολουθούν οι ουσιαστικές. Η Σούπερ Λιγκ δεν έχει τόσες αρμοδιότητες όσο εμείς θα περιμέναμε να έχει και μου δημιουργείται η εντύπωση πως μιλήσαμε χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα. Όλοι λέγαμε τα ίδια πράγματα πάνω-κάτω. Ότι χρειαζόμαστε ποιοτικό και καθαρό ποδόσφαιρο, πρέπει να καταλάβουμε πως η διαφθορά είναι η πηγή των επεισοδίων στα γήπεδα.

Εγώ είπα την θέση μου. Είναι απίθανο να αλλάξω εγώ την θέση μου. Είμαι προσβεβλημένος. Χρησιμοποιούν μεθόδους για να με ονομάσουν φιλοξενούμενο που με φροντίζουν και αυτό με οδηγεί σε σκέψεις να σκεφτω κάποια πράγματα. Δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά θα πω ένα πράγμα. Εγώ στα 4 χρόνια που είμαι στον ΠΑΟΚ έχω κάνει πολύ περισσότερα από όλους σε ολόκληρη ζωή. Εγώ δεν το ζητάω.

Εγώ απαιτώ να ακούσω, αυτά είναι νόμιμα δικαιώματα μου, να ακούσω την δραστηριότητα ενός ανθρώπου που έχει δώσει 308 εκατομμύρια στα ταμεία του κράτους. Απαιτώ το σεβασμό, κανείς δεν μπορεί να αφαιρεί τα χρήματά του. Είμαι έτοιμος για όλα και πάνω από όλα είναι η δική μου τιμή και η τιμή του ΠΑΟΚ. Υποστηρίζω την κυβέρνηση για την απόφαση για το Κύπελλο και πρέπει να διακοπεί και το πρωτάθλημα. Δεν έχει να κάνει με το αποτέλεσμα του ΠΑΟΚ. Έχω επενδύσει 85 εκατομμύρια και μπορώ να διατηρήσω την ομάδα σε όποια κατάσταση και αν βρεθεί. Εγώ ζήτησα από τους υπόλοιπους, διαιτητές σαν τον Παππά να αποβληθούν ισόβια. Ισόβια. Αυτό θα επιστρέψει την εμπιστοσύνη των φιλάθλων και το είπα και μέσα. Εγώ δεν υποστηρίζω την βία. Είμαι εναντίον της.

Ο Παππάς και οι ενέργειες του προκάλεσαν την βία και ήμασταν τυχεροί που δεν σκοτώθηκαν άνθρωποι. Εμείς τι κάνουμε; Περιμένουμε να σκοτωθούν άνθρωποι; Δεν μπορούν τέτοιοι διαιτητές να προκαλούν την βία. Αν το ματς είχε διακοπεί την στιγμή που έπρεπε βάσει των κανόνων εμείς θα το δεχόμασταν το σφάλμα μας. Δεν μπορούμε να εκτελούμε τα χρέη του κράτους. Το πρόβλημα της βίας είναι καθήκον του κράτους, όπως το κάνει με την τρομοκρατία.

Ο διαιτητής μας κοροϊδεύει. Τον πληρώνουμε για να μας κοροϊδεύει. Δεν αλλάζω την θέση μου ακόμη και αν η Τούμπα κλείσει για εμένα. Δεν στεναχωριέμαι για όσα είμαι συνδεδεμένος με την Τούμπα. Δεν έχω κάνει κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπομαι. Το κράτος απέκτησε έναν επενδυτή αλλά και αυτό θα πρέπει να το σκεφτώ. Είμαι Πόντιος, περήφανος Πόντιος αλλά σήμερα θα λέω πως είμαι Ρωσοπόντιος.

Κανείς δεν θα μου λέει πως είμαι φιλοξενούμενος. Θα πάμε στα δικαστήρια. Θα απαιτήσω από το κράτος να προστατεύει τους τίμιους και καθαρούς υπηκόους. Δίνω μεγάλη αξία στο διαβατήριο που είναι στην τσέπη μου. Αν το κράτος μου το έδωσε ως φιλοξενούμενος ας το πάρει πίσω. Μου κήρυξαν πόλεμο και θα μπω σε αυτόν τον πόλεμο. Ο ΠΑΟΚ θα βγει νικητής. Όλοι οι ιδιοκτήτες το ίδιο θέλουν. Καθαρότητα. Να γυρίσει ο κόσμος στο γήπεδο. Εγώ εκπλήσσομαι.

Όλοι τα ξέρουν όλα, όλοι πονάμε για το ίδιο και μάλλον δεν έχουμε την δυνατότητα να ενωθούμε και να βάλουμε ένα τέλος σε όλα αυτά.Εγώ θα υπερασπιστώ την τιμή μου εναντίον εκείνων που θεωρούν ότι είμαι Πόντιος και είμαι εδώ φιλοξενούμενος. Είμαι ένας περήφανος, αξιοπρεπής με μεγάλη αυτοπεποίθηση».

Για το αν κατέβει ο ΠΑΟΚ στον Πειραιά αν ξαναγίνει το Κύπελλο: «Η ομάδα μου δεν θα πάει στην Αθήνα σε κάθε περίπτωση. Θα κάνουμε ένα φιλικό παιχνίδι και τα χρήματα θα πάνε στην ασφάλεια της Τούμπας. Έχω δώσει εντολή να ξεκινήσει το πρόγραμμα ασφάλεια Τούμπα και από κάθε εισιτήριο το 10% θα μπαίνει σε εκείνο το σωματείο. Και τα δικά μου χρήματα θα πηγαίνουν εκεί. Αν υπάρχει ένα ιερό μέρος αυτό είναι η Τούμπα».
Ο Σαββίδης, μιλώντας για τα 308 εκατομμύρια που δόθηκαν στο κράτος, εννοούσε τους φόρους. Τα 240 εκατομμύρια ήταν μόνο για της ΣΕΚΑΠ, 40 περίπου για τον ΠΑΟΚ μέχρι το Μάρτιο του 16 και τα υπόλοιπα για το Παλλάς και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.

Πηγή:gazzetta.gr