Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Και νέα ρατσιστική επίθεση στο Σαββίδη από τον αντιπρόεδρο του Ολυμπιακού ..

Ο Ιβάν Σαββίδης θέλησε να απαντήσει στους ανθρώπους του Ολυμπιακού, με αφορμή την ανακοίνωση περί… φιλοξενίας του στην Ελλάδα, απαντώντας στον Σάββα Θεοδωρίδη και στον Θοδωρή Γιαννίκο, που ξέφυγε.

 Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Sport fm, ο Σαββίδης μιλώντας στη σύσκεψη της Σούπερ Λιγκ ανέφερε: «Εγώ θα δηλώνω Ρώσος, αφού δε με θέλετε. Είμαι ένας Πόντιος αλλά κάποιοι είχαν το θράσος να μου πουν ότι είμαι ξένος».

Ο Σάββας Θεοδωρίδης, φέρεται να του είπε να απαντήσει σε ποιους απευθύνεται, με τον Σαββίδη να του λέει πως θα τα πουν στα δικαστήρια και πως μιλάει μόνο με ιδιοκτήτες.

Σε εκείνο το σημείο, ο Θεόδωρος Γιαννίκος, απευθυνόμενος στον Ιβάν Σαββίδη, τον ρώτησε: «Γιατί είσαι Έλληνας;», με την ένταση να ανεβαίνει με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να απαντάει, σε πολύ έντονο ύφος. «Σήκω φύγε από εδώ να μη σε βλέπω! Δεν είσαι ιδιοκτήτης, δε θέλω να σε βλέπω μπροστά μου!»

Πηγή: paok24.com