Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Η ¨δική μας μπύρα" και η πολυεθνική ΑΜΣΤΕΛ. Να αντιδράσουμε τώρα.

Η Ολλανδική ΑΜΣΤΕΛ, "Αθηναϊκή Ζυθοποιία" είναι ο για πολλά χρόνια ηγέτης στην αγορά της μπύρας στην Ελλάδα. Το πως το έχει καταφέρει αυτό, είναι ενός άλλου Παπά ευαγγέλιο.

Στην Ελλάδα η αγορά μπύρας ελέγχεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80% από την “Αθηναϊκή Ζυθοποιία” και την “Garlsberg Group” δύο πολυεθνικές που έχουν συγκεντρώσει στην ιδιοκτησία τους και όλα τα γνωστα “Ελληνικά” brands (Μύθος.Αλφα, ΦΙξ κλπ). Οι πολυεθνικοί κολοσσοί έχουν επιβάλει στην αγορά καθεστώς ασφυκτικού ολιγοπώλειου, με καταχρηστικές συνθήκες στην διανομή και το εμπόριο που είναι απορίας άξιον πως δεν έχουν προκαλέσει ακόμα την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Στην Ελλάδα, υπάρχουν και οι "δικές μας μπύρες". Δεκάδες γνήσια ελληνικές ετικκέτες μικρών και μεγαλύτερων ζυθοποιών που προσπαθούν παράγωντας ποιοτικά προϊόντα.

Αυτούς ακριβώς επιλέγει να χτυπήσει με τη νέα διαφημιστική της καμπάνια ο κολοσσός "ΑΜΣΤΕΛ" - "Αθηναϊκή Ζυθοποιία". Φτηνή ειρωνεία που φτάνει στά όρια της προσβολής προς τους έλληνες παραγωγούς.

Αντί ως ηγέτης της αγοράς,να κάνει μια διαφήμιση που θα προβάλλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δικού της προϊόντος, επιλέγει με άθλιο τρόπο να χτυπήσει το μικρό αλλά ελληνικό επαναλαμβάνω ανταγωνισμό. Επιλέγει να προκαλέσει το μέσο Έλληνα που την προτιμά. Καθαρή αθλιότητα.

Και εμείς τι κάνουμε; 

ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΣΤΕΛ 

ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΤΗ "ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΠΥΡΑ"

Σε διαφορετική περίπτωση, καλα κάνουν και μας δουλεύουν.

bsgreeks.blogspot.com